Platba za neposkytování mobilního internetu

Platím už druhý rok za NEPOSKYTOVÁNÍ mobilního internetu společnosti O2 podle schválených obchodních podmínek.

Měl jsem prý dopředu vědět, kde služby poskytovány nebudou, protože v obchodních podmínkách je uvedeno, že někde jim to technické podmínky nedovolují. O2 ale před uzavřením smlouvy nabízí ničím neomezené poskytování služeb a v prodejnách ukazuje, že pokrytí signálem mají výborné. Pokud do 14 dnů nezjistím, že v místě, kde službu potřebuji nefunguje, musím ji 2 roky platit. Absurdita je v tom, že platím za neposkytování služby mobilního internetu, byť ve smlouvě je poskytování garantováno.

Diskuse

  • katerinamatesova napsal:

    Námět jsme zaslali k posouzení Českému telekomunikačnímu úřadu. Oficiální vyjádření jsme zaslali autorovi námětu.

Vstoupit do diskuse